hfhrfhfrrfxhhfhfhhfjjjj    

topiki agora pappas fro

ΕΛΛΑΔΑ
Typography

Σήμερα, όλο και περισσότερες εταιρείες ψάχνουν τρόπους να διαφημιστούν στο διαδίκτυο.

Ο ψηφιακός κόσμος στο μάρκετινγκ πλέον διαθέτει αρκετά εργαλεία, με τα οποία μπορεί κάποιος να στοχεύσει το κοινό που θέλει. Πολλές εταιρείες δαπανούν μεγάλα ποσά σε κανάλια διαδικτυακού μάρκετινγκ και σε διάφορους ιστότοπους για να προωθήσουν τα προϊόντα τους σε μορφή web banners ή με πληρωμένη διαφήμιση PPC, που είναι κυρίως για τις μηχανές αναζήτησης.

Η διανομή φυλλαδίων και εντύπων μπορεί για πολλούς να θεωρείται ξεπερασμένη αλλά παραμένει ακόμα μία δημοφιλής μέθοδος προώθησης προϊόντων. Ειδικά για μικρές επιχειρήσεις που δεν έχουν αρκετά χρήματα να ξοδέψουν στην προώθηση των υπηρεσιών τους, προτιμούν να φτιάχνουν δικά τους φυλλάδια, με φθηνό και άμεσο τρόπο. Σήμερα, υπάρχει η δυνατότητα για μία μικρομεσαία επιχείρηση, μέσα από ειδικές πλατφόρμες που προσφέρει το διαδίκτυο, να σχεδιάσει τις δικές της κάρτες και διαφημιστικά φυλλάδια. Υπάρχουν τυποποιημένα σχέδια και διαστάσεις χαρτιού που μπορεί να επιλέξει κανείς για να φτιάξει κάτι που είναι σύμφωνο με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες της επιχείρησης. Για παράδειγμα, ένας καθηγητής Αγγλικών ή ένα τοπικό φροντιστήριο μαθημάτων, μπορεί να θέλει να κάνει γνωστές τις υπηρεσίες που προσφέρει στο ευρύ κοινό που βρίσκεται στην περιοχή του. Η διανομή φυλλαδίων είναι κάτι που θα τον βοηθήσει να επιτύχει τον στόχο του.

Αυτό που παρατηρούμε επίσης είναι ότι, η διανομή φυλλαδίων στην Αθήνα αλλά και σε άλλα αστικά κέντρα, δεν έχει ξεπεραστεί, λόγω του μεγάλου όγκου του πληθυσμού. Η διανομή φυλλαδίων στο μετρό, όπως και σε άλλα σημεία που υπάρχει κόσμος, μπορεί να επιφέρει θετικά αποτελέσματα στην προώθηση ενός προϊόντος.

Είναι γεγονός ότι ο περισσότερος κόσμος βομβαρδίζεται συνεχώς με διαφημίσεις από το διαδίκτυο, με email και βίντεο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όλες αυτές οι καμπάνιες προσπαθούν να μας τραβήξουν την προσοχή. Πολλοί από εμάς έχουμε μάθει να απενεργοποιούμε και να αγνοούμε αυτά τα μηνύματα και καθώς οι δαπάνες για το ψηφιακό μάρκετινγκ αυξάνονται χρόνο με το χρόνο, οι εταιρείες προβολής και προώθησης αναζητούν όλο και καινούργιους τρόπους για να αποσπάσουν την προσοχή μας.

Σήμερα, υπάρχουν νέοι τρόποι για να προσελκύσουμε το κοινό. Μεγάλοι φωτεινοί πίνακες τοποθετούνται σε διάφορα σημεία, διαφημίζοντας υπηρεσίες και προϊόντα. Έρχονται να αντικαταστήσουν τα μεγάλα διαφημιστικά πάνελ στους δρόμους και να μειώσουν τη σπατάλη χαρτιού. Επίσης, δίνουν τη δυνατότητα 3D απεικόνισης, κάτι που πριν δεν υπήρχε σε απλές μεθόδους διαφήμισης με χαρτί. Αυτός όμως ο τρόπος διαφήμισης δεν είναι παντού ανεκτός, ειδικά στην επαρχία και σε χώρους όπως οι αυτοκινητόδρομοι, όπου δεν πρέπει να αποσπάται η προσοχή του οδηγού κατά την οδήγηση.

Εκεί, λοιπόν, έρχεται πάλι η ανάγκη γιαδιανομή φυλλαδίων σε μετρό, στον ηλεκτρικό ή στο τραμ, όπου δεν υπάρχει η δυνατότητα ψηφιακής απεικόνισης σε τέτοιο βαθμό, ώστε να περάσουμε το μήνυμά μας απευθείας σε πολύ κόσμο. Για παράδειγμα, αν θέλουμε να στοχεύσουμε μαθητές ή φοιτητές, η διανομή φυλλαδίων έξω από τα πανεπιστήμια ή σε χώρους συνάθροισης σπουδαστών και μαθητών, είναι ένας άμεσος τρόπος για να τους προσεγγίσουμε

 

e-max.it: your social media marketing partner

 

ix7

 

  

 

vasilakos katheto

cactus1

pilatos katheto

 

 

  

 

 

 

 

!-- Go to www.addthis.com/dashboard to customize your tools -->