media diaf topiki agora

ΑΡΘΡΑ
Typography

Ερώτηση στη Βουλή κατέθεσε η κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ για την αποκατάσταση των ζημιών του Σιδηροδρομικού δικτύου της Δυτικής Θεσσαλίας μετά από αίτημα του Γεν. Γραμματέα του Δικτύου Επιστημόνων και Μέλους της Κεντρικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ Σωτήρη Παπαγεωργίου.

Μετά την κοινοβουλευτική αυτή διαδικασία ο κ. Παπαγεωργίου έκανε τις εξής δηλώσεις: « Από τον Οκτώβριο του 2023 όταν και ο Μεσογειακός κυκλώνας DANIEL έπληξε με σφοδρότητα την περιοχή μας, μέχρι και σήμερα, η ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Θεσσαλίας πορεύεται χωρίς σιδηροδρομικό δίκτυο. Παρά τις όποιες κυβερνητικές δεσμεύσεις για ταχύτατες ενέργειες και γρήγορες παρεμβάσεις, έως τώρα, παρατηρείται απόλυτη απραξία στο ζήτημα της αποκατάστασης των κάθετων αξόνων, δηλαδή των γραμμών Λάρισας – Βόλου και Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας. Μέχρι τη συνολική αποπεράτωση του έργου υπάρχουν πρακτικά προβλήματα που χρήζουν άμεσης επέμβασης κι αντιμετώπισης. Σήμερα οι πολίτες των Νομών Καρδίτσας και Τρικάλων, προκειμένου να χρησιμοποιήσουν ως μέσο μεταφοράς τον σιδηρόδρομο καλούνται να προσεγγίσουν τον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου. Όσο λειτουργούσε η τοπική γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, η τοπική αμαξοστοιχία σταματούσε υποχρεωτικά για αποβίβαση και επιβίβαση στους σταθμούς των Σοφάδων, της Καρδίτσας, των Τρικάλων και της Καλαμπάκας. Ενδιάμεσα υπήρχαν προαιρετικές στάσεις σεΦανάρι- Μαγούλα. Η προσπάθεια αποκατάστασης της μεταφοράς των επιβατών από τον Παλαιοφάρσαλο στη Δυτική Θεσσαλία όπως λαμβάνει χώρα με τα ναυλωμένα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ λεωφορεία, δεν επαρκεί, μιας κι αυτά δεν περιλαμβάνουν όλες τις υποχρεωτικές στάσεις όπως συνέβαινε με την τοπική αμαξοστοιχία. Μάλιστα, μετά το πρόσφατο αναγγελθέν «λουκέτο» των εκδοτηρίων των εισιτηρίων των «πρώην» πλέον σταθμών των Τρένων σε Καρδίτσα και Τρίκαλα, το πρόβλημα μεγεθύνεται αφού πλέον προκύπτουν πολύ σοβαρά ζητήματα ως προς την εξυπηρέτηση των επιβατών. Κατόπιν τούτων τίθενται εύλογα πρώτον το ζήτημα του χρονοδιαγράμματος που έχει θέσει το Υπουργείο Υποδομών γιατηνπλήρηαποκατάσταση των κάθετων αξόνων, των γραμμών Λάρισας –Βόλου και Παλαιοφάρσαλου–Καλαμπάκας και δεύτερον το ζήτημα της πρόθεσης της κυβέρνησης για την διευκόλυνση της εξυπηρέτησης των πολιτών της ΔυτικήςΘεσσαλίας, τώρα μάλιστα που καταργούνται τα εκδοτήρια εισιτηρίων σε Καρδίτσα και Τρίκαλα.
Η Καρδίτσα (και η Δυτική Θεσσαλία) βρίσκεται σε μια κρίσιμη κι οριακή καμπή. Η ενεργοποίηση όλων μας είναι επιβεβλημένη προκειμένου να αποφευχθεί η περαιτέρω υποβάθμιση του Νομού μας.»

e-max.it: your social media marketing partner

 

 

 

 

 

  

   

 

 

 

 

!-- Go to www.addthis.com/dashboard to customize your tools -->