hfhrfhfrrfxhhfhfhhfjjjj    

topiki agora pappas fro

ΑΡΘΡΑ
Typography

Οι Θεσσαλοί πολίτες έχουμε βιώσει με τον χειρότερο τρόπο τα ελλείματα ασφάλειας στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο. Δύο σχεδόν χρόνιαμετά το τραγικό περιστατικό στα Τέμπη φαίνεται πως τίποτα ουσιαστικά δεν έχει αλλάξει.

Τo περιστατικό της παρ’ ολίγον εισόδου συρμού του Προαστιακού σε γραμμή του Μετρό στην Δουκίσσης Πλακεντίας που σημειώθηκε στις 9 Οκτωβρίου, επιβεβαίωσε δυστυχώς για ακόμη μια φορά ότι τα προβλήματα στους συρμούς των τρένων στη χώρα μας όχι απλά παραμένουν, αλλά διαιωνίζονται.

Καθημερινά, γινόμαστε μάρτυρες ολοένα και περισσότερων περιστατικών που αφορούν το σύνολο των λειτουργικών διαδικασιών του δικτύου. Πράγματι, το ζήτημα της ασφάλειας των Σιδηροδρόμων έρχεται ξανά στο επίκεντρο καθότι προκύπτουν θέματα που αφορούν όλο το φάσμα της λειτουργείας των συρμών. Ειδικότερα, πρόσφατα προέκυψαν θέματα που αφορούν τη φύλαξη των ισόπεδων διαβάσεων, την παρεμπόδιση έως και τη σύγκρουση συρμών με κλαδιά δέντρων κατά μήκος της σιδηροδρομικής υποδομής, περιστατικό με επιβάτη που σερνόταν από τρένο σε σταθμό αλλά και παρ’ ολίγον σύγκρουση τρένων αντίθετης φοράς που αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή στο τμήμα της μονής γραμμής μεταξύ των σταθμών Αθηνών και Αγίων Αναργύρων με εκατοντάδες επιβάτες εντός του συρμού.

Για όλες αυτές τις επικίνδυνες καταστάσεις η διοίκηση του ΟΣΕ, μέχρι σήμερα, επιμένει στις ανακοινώσεις της να ενοχοποιεί αποκλειστικά τον ανθρώπινο παράγοντα

για τα κακώς κείμενα, χωρίς να αναφέρει το παραμικρό για την απουσία μαθητείας, τις ρουσφετολογικές προσλήψεις συγγενών και φίλων και προφανώς την έλλειψη σύγχρονων ηλεκτρονικών μέσων ελέγχου για την ασφάλεια των συρμών.

Παρά τις επανειλημμένες και πρόσφατες κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις του ΠΑΣΟΚ για την ασφάλεια των τρένων, δυστυχώς δεν λαμβάνουμε καμία επίσημη απάντηση για την ολοκλήρωση της εγκατάστασης ασφαλών ηλεκτρονικών μέσων ελέγχου, που δεν θα βασίζονται στον ανθρώπινο παράγοντα, αλλά θα διασφαλίζουν στο μέγιστο την ασφαλή κυκλοφορία και λειτουργία των τρένων στη χώρα μας.

Καμία απάντηση επίσης δεν προκύπτει για τις μεγάλες καθυστερήσεις της αποκατάστασης του δικτύου στη Θεσσαλία και συγκεκριμένα στην πλήρη αποκατάσταση των γραμμών ανόδου και καθόδου στο τμήμα Δομοκός – Λάρισα, καθώς και των κάθετων αξόνων, δηλαδή των γραμμών Λάρισα – Βόλος και Παλαιοφάρσαλο – Καλαμπάκα, η αποκατάσταση του οποίου παραμένει ένα «κενό γράμμα», παρά τις όποιες δεσμεύσεις για ταχύτατες ενέργειες και γρήγορες παρεμβάσεις.

Στην εποχή που στην Ευρώπη ο σιδηρόδρομος αναγεννάται, με την εκκίνηση τρένων υδρογόνου, τρένων με μπαταρίες και άλλων τεχνολογιών φιλικών προς το περιβάλλον, την εποχή που έχουν επανέλθει τα nighttrains και συνδέουν χώρες και πόλεις σε αποστάσεις μεγαλύτερες των 800 χιλιομέτρων, στην Ελλάδα, δυστυχώς, ο σιδηρόδρομος δεν έχει αναταχθεί με τέτοιον τρόπο ώστε να μπορεί να ανταγωνίζεται ισάξια την υπόλοιπη Ευρώπη, ούτε βέβαια και τα άλλα εγχώρια μέσα μεταφοράς.

Δρ. Παπαγεωργίου Σωτήρης,

Διδάκτωρ Παν/ίου Ιωαννίνων

Διδάσκων Παν/ίου Θεσσαλίας

Μέλος της Κεντρικής Πολ. Επιτροπής ΠΑΣΟΚ

e-max.it: your social media marketing partner

 

ix7

 

vasilakos katheto

cactus1

pilatos katheto

 

 

  

 

 

 

 

!-- Go to www.addthis.com/dashboard to customize your tools -->