papageorgiou pano koukosias foto

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Typography

Ο ιδρώτας είναι κάτι φυσιολογικό για τον οργανισμό. Ωστόσο η παρουσία και περισσότερο η οσμή του δεν είναι κάτι ευχάριστο. Υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορούμε να ακολουθήσουμε για να αποφύγουμε την άσχημη μυρωδιά.

Εφαρμογή αντιιδρωτικής ουσίας

Την ώρα του ύπνου υπάρχει απόλυτη ηρεμία και η θερμοκρασία του σώματος είναι ιδανική για μια τέτοια ουσία. Το αντιιδρωτικό θα θεραπεύσει τις υπερλειτουργίες των ιδρωτοποιών αδένων. Αντίθετα δεν έχει καμιά αξία η χρησιμοποίηση του μετά το πρωινό ντους.

Χρήση αποσμητικού μόνο όταν είναι απαραίτητο
Το αποσμητικό μπορεί να καλύψει τις δυσάρεστες οσμές, αλλά για λίγο. Το ιδανικό είναι η εφαρμογή να γίνει πριν από κάποιο ραντεβού και πάντα σε στεγνές μασχάλες.

Η αποτρίχωση μειώνει τις οσμές

Δεν είναι μυστικό. Οι λιγότερες τρίχες σημαίνουν λιγότερες πιθανότητες να μυρίσει κάποιος άσχημα. Η τρίχα έχει την τάση να κρατάει τα βακτήρια και η έλλειψη της είναι ευεργετική για τον οργανισμό μας.

Προσοχή στην διατροφή και στα αφρόλουτρα

Στο μπάνιο μας, θα πρέπει να επιλέγουμε αφρόλουτρο που περιέχει ήπια αντισηπτική ουσία και περιορίζει την βακτηριδιακή ανάπτυξη. Παράλληλα πρέπει να συνδυαστεί από καλύτερη διατροφή. Αν μειωθούν οι λιπαρές ή πικάντικες τροφές επειδή διαπερνούν τους πόρους του δέρματος μετά τη διαδικασία της πέψης και προκαλούν την άσχημη μυρωδιά.

e-max.it: your social media marketing partner

 vasilakosianouarios3.png

  karla teliko

giovani teliki

kafes2