night monimo vasilakos xristougenna

 

ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Typography

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να αλλάξετε την δίαιτά σας προκειμένου να χάσετε κιλά.

Οι επιλογές περιλαμβάνουν την κατανάλωση λιγότερων υδατανθράκων ή λιπαρών, το να τρώτε περισσότερη πρωτεΐνη, το να τρώτε πιο συχνά, να καταναλώνετε μικρότερες μερίδες, να τρώτε περισσότερες φυτικές ίνες, να γίνετε χορτοφάγος, να περάσετε από τα επεξεργασμένα δημητριακά σε εκείνα της ολικής άλεσης και άλλες πολλές.

Ωστόσο από όλες τις διαθέσιμες επιλογές, ποια είναι η περισσότερο αποδοτική; Με άλλα λόγια αν είχατε μόνο το δικαίωμα για μια αλλαγή, ποια θα ήταν αυτή;

Πριν απαντήσουμε στο ερώτημα αυτό, ας ορίσουμε πρώτα το τι σημαίνει «αποδοτική». Προφανώς μια αλλαγή στην δίαιτα θα πρέπει πάνω από όλα να οδηγήσει σε απώλεια βάρους όταν εκτελείται με τον σωστό τρόπο.

Ωστόσο αυτό δεν επαρκεί. Η οποιαδήποτε αλλαγή θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες ενός ατόμου και όχι να είναι ιδανική για απώλεια κιλών μοναχά στην θεωρία.

Υπάρχουν αρκετές αλλαγές στην διατροφή μας που οδηγούν στην απώλεια κιλών μοναχά σε θεωρητικό επίπεδο. Το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η δίαιτα που είναι χαμηλή σε θερμίδες (VLCD). Αν μειώσετε την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων στο ελάχιστο δυνατό επίπεδο (800 θερμίδες ημερησίως για ένα μέσο άτομο), θα χάσετε αρκετά κιλά. Ωστόσο θα λιμοκτονήσετε όλη την διάρκεια της ημέρας. Λίγο άνθρωποι μπορούν ψυχολογικά να αντέξουν μια τέτοια δίαιτα. Μπορεί να είναι αποτελεσματική στην θεωρία, ωστόσο στην πράξη τα πράγματα είναι αλλιώς.

Κάποιες διατροφικές αλλαγές που στοχεύουν στην απώλεια βάρους είναι αναποτελεσματικές στην πράξη, καθώς απαιτούν μια υπέρμετρη δύναμη της θέλησης. Άλλες δεν έχουν αποτέλεσμα γιατί είναι αρκετά πολύπλοκες ή πολύ ιδιόμορφες ώστε να καταφέρουν οι περισσότερο άνθρωποι να τις πραγματοποιήσουν με τον σωστό τρόπο. Οι δίαιτες των γλυκαιμικών δεικτών αποτελούν παράδειγμα περιπλοκότητας. Σίγουρα υπάρχουν άτομα που έχουν αποτέλεσμα με τέτοιου είδους δίαιτες, ωστόσο δεν βρίσκουν εφαρμογή στην πλειοψηφία.

Ο πιο απλός τρόπος
Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να χάσει κανείς βάρος είναι να «κόψει» το πρόχειρο φαγητό. Αυτό ισχύει για δύο λόγους. Ο πρώτος έχει να κάνει με το γεγονός πως αυτού του είδους το φαγητό είναι πραγματικά η αιτία που προσθέτουμε περιττά κιλά. Είναι δύσκολο να το αποδεχτούμε, ωστόσο είναι η πεζή πραγματικότητα.

Η επιστήμη και το εμπόριο έχουν συμβάλει στην δημιουργία μιας νοοτροπίας που θέλει να παρουσιάζει την αιτία των περιττών κιλών ως μια «σημαντική ανακάλυψη» και μας κάνει να θεωρούμε πως η λύση σε αυτό θα μπορούσε να εμπεριέχεται μέσα σε ένα χάπι. Ωστόσο η αντίληψη αυτή μας αποσπά από την πραγματικότητα σύμφωνα με την οποία δεν μπορούμε να έχουμε το ιδανικό βάρος επειδή καταναλώνουμε τηγανιτά φαγητά, διάφορα σνακ, αναψυκτικά και διάφορα γλυκίσματα

Ο δεύτερος λόγος που καθιστά την εξάλειψη του πρόχειρου φαγητού ως τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο για την απώλεια κιλών, είναι τόσο απλός που φτάνει στα όρια του παραλογισμού. Αν κάποιος ξέρει μόνο ένα πράγμα για την διατροφή, αυτό πιθανότατα να είναι τα συστατικά από τα οποία αποτελείται το πρόχειρο φαγητό.

Ακόμη και ένα μικρό παιδί ξέρει να ξεχωρίζει το κανονικό φαγητό από το πρόχειρο. Μελέτες έχουν δείξει πως όσο πιο σύνθετα θεωρούν τα άτομα πως είναι τα προγράμματα διατροφής, τόσο πιο σύντομα τα εγκαταλείπουν συνήθως.

O βασικός λόγος που καταφεύγουμε στο πρόχειρο φαγητό έχει να κάνει με το γεγονός ότι είναι δελεαστικό και νόστιμο. Μια δίαιτα χωρίς αυτού του είδους το φαγητό είναι περισσότερο ρεαλιστική από οποιαδήποτε άλλη; Ας είμαστε ξεκάθαροι. Καμία δίαιτα που οδηγεί σε σημαντική απώλεια κιλών, δεν είναι εύκολο να διατηρηθεί. Ωστόσο το να «κόψει» κανείς το fast food είναι πιο ευκολότερο καθώς απαιτεί μια και μόνο αλλαγή. Υπάρχουν άλλωστε πολλές εναλλακτικές για το πρόχειρο φαγητό.

Με το να βάζουμε μια ταμπέλα με την ένδειξη «απαγορεύεται» για κάποια φαγητά, απλά τα κάνει περισσότερο ελκυστικά, ωστόσο η θεωρία αυτή μάλλον δεν βρίσκει πάντοτε εφαρμογή. Αλλωστε για τους περισσότερους είναι πιο εύκολο να αποφύγουν τέτοιο είδους γεύματα από το να μειώσουν τις ποσότητες φαγητού που καταναλώνουν.

Αν η διατροφή σας βασίζεται εξ ολοκλήρου στο πρόχειρο φαγητό, το να του γυρίσετε την πλάτη δεν αποτελεί για εσάς βεβαίως μια μικρή αλλαγή. Με το να μειώσετε απλά τις ποσότητες αυτού του είδους των γευμάτων που καταναλώνετε, οι περισσότεροι από εσάς θα χάσετε το βάρος που επιθυμείτε, έχοντας παράλληλα την ικανοποίηση πως δεν βγάλατε τελείως από την ζωή σας μικρές απολαύσεις όπως αυτές που σχετίζονται με το fast food.

Για παράδειγμα αν πίνετε τρία αναψυκτικά την ημέρα, μπορείτε να τα μειώσετε σε ένα ημερησίως. Αν τρώτε πρόχειρο φαγητό μια φορά τη ημέρα, κάντε το μια φορά την εβδομάδα. Κάντε μια λίστα με τα έτοιμα γεύματα που έχετε στην καθημερινή σας διατροφή. Σκεφτείτε πόσο συχνά τα καταναλώνετε και στην συνέχεια αν δεν είστε σε θέση να τα εξαλείψετε, απλά μειώστε τις ποσότητες. Αυτός είναι ένας καλός τρόπος για να αρχίσει κανείς τις αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες με στόχο την απώλεια κιλών.

πηγή:runnfun.gr

e-max.it: your social media marketing partner

  

 

 

giovani teliki

 

 kafes2

 night monimo