night monimo vasilakos xristougenna

 

 

ΝΕΑ
Typography

Το κινητό έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, ορισμένες φορές σε υπερβολικό βαθμό.

Έρευνες έχουν δείξει ότι η πολλή έκθεση στην οθόνη ενός smartphone επηρεάζει αρνητικά τα εγκεφαλικά κύτταρα.

Η σχέση μας με την έξυπνη συσκευή πρέπει να οριοθετηθεί κατά τρόπο ώστε να μπορέσουμε να ζήσουμε καλύτερα και πιο ελεύθερα.

Βάλτε ξυπνητήρι
Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε ένα από αυτά παλιά ξυπνητήρια με τα κουδούνια που κάθε πρωινό ξύπνημα ισοδυναμούσε με πιθανή καρδιακή προσβολή, αλλά ένα κανονικό ψηφιακό ξυπνητήρι από αυτά που υπάρχουν στο εμπόριο. Σε κάθε περίπτωση, μην κάνετε το κινητό σας ξυπνητήρι.

Κοιτάξτε τα email σας στο γραφείο
Δεν θα ωφελήσει ούτε εσάς, ούτε και τη δουλειά σας εάν αρχίσετε να κοιτάτε τα email σας πριν ακόμα ανοίξετε καλά καλά το μάτι σας. Δώστε λίγο χρόνο στον εαυτό σας να σηκωθείτε από το κρεβάτι ήρεμα, να πιείτε καφέ και να φάτε πρωινό πριν αρχίσετε να δουλεύετε. Άλλωστε, ένα επείγον email το μόνο που θα καταφέρει είναι να σας δημιουργήσει άγχος και στρες, αφού μέχρι να πάτε στο γραφείο δεν θα μπορείτε να κάνετε και πολλά πράγματα.

Βγείτε με φίλους και όχι με το κινητό σας
Την επόμενη φορά που θα βγείτε με τους φίλους σας, αφήστε το κινητό σας στο αυτοκίνητο και μην το πάρετε μαζί σας στο τραπέζι. Το να είστε έξω με φίλους και να αναλώνετε τον πολύτιμο χρόνο που έχετε μαζί τους, στο να χαζεύετε το τι κάνουν οι διαδικτυακοί σας φίλοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι χαμένος χρόνος. Εάν είναι και εκείνοι εξίσου εξαρτημένοι από το κινητό τους, προτείνετε να οργανώσετε μία έξοδο χωρίς κινητά ή έστω, μία έξοδο με τα κινητά να είναι για τουλάχιστον μία ώρα στην τσάντα και την τσέπη.

Χρήση με πρόγραμμα
Σίγουρα δεν είναι ρεαλιστικό να πει κάποιος ότι θα σταματήσει εντελώς να ασχολείται με το κινητό του, μιας και είναι χρήσιμο εργαλείο, αλλά μπορείτε να ορίσετε μερικές ώρες την ημέρα που θα αφιερώνετε σε αυτό. Μία ώρα το μεσημέρι και λίγες ώρες το απόγευμα αρκούν για να ικανοποιήσουν την εξάρτηση που έχετε από το κινητό σας, αλλά και να μη σας στερήσουν όμορφες στιγμές από την καθημερινότητά σας.

Μακριά το κινητό από το υπνοδωμάτιο
Μία από τις πιο σημαντικές κινήσεις που πρέπει να κάνετε για να πολεμήσετε την εξάρτηση που έχετε από το κινητό σας είναι να το βγάλετε από το δωμάτιο που κοιμάστε. Φροντίστε το κρεβάτι σας να είναι ο χώρος στον οποίο κοιμάστε μόνο και απομακρύνετε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή από το υπνοδωμάτιο.

e-max.it: your social media marketing partner

mbgif2

giovani teliki

 

 kafes2

 night monimo