night monimo vasilakos xristougenna

 

ΝΕΑ
Typography

Έκθεση του Πανεπιστημίου του Νιούκαστλ αποκαλύπτει πόσο εύκολα οι πιστωτικές κάρτες μπορούν να παραβιαστούν.

Στο ίντερνετ μπορεί να βρει κανείς τα πάντα. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο πολλοί είναι εκείνοι που επιλέγουν να κάνουν πλέον τις αγορές τους μόνο από το διαδίκτυο, εξοικονομώντας χρήματα, αλλά και χρόνο. Οι πιστωτικές κάρτες είναι το… όπλο μας στις online αγορές, ωστόσο πάντα όποτε την χρησιμοποιούμε (ειδικά τις πρώτες φορές) νιώθουμε λιγάκι ανασφαλείς.

Και δικαιολογημένα, καθώς αρκούν μόλις έξι δευτερόλεπτα είναι για να σπάσουν οι κωδικοί των πιστωτικών καρτών και να παραβιαστεί το ιστορικό διαδικτυακών αγορών, σύμφωνα με έκθεση ερευνητών του Πανεπιστημίου του Νιούκαστλ της Μεγάλης Βρετανίας.

Η ομάδα των ερευνητών ονόμασε την διαδικασία που ακολουθείται «Επίθεση Κατανεμημένης Μαντεψιάς».

Η τεχνική είναι απλή. Ο κακόβουλος χάκερ βρίσκει τυχαίους αριθμούς και προσπαθεί να μαντέψει τους συνδυασμούς κωδικών, τις ημερομηνίες λήξης των καρτών και τους τριψήφιους κωδικούς στο πίσω μέρος των πιστωτικών. Στην συνέχεια χρησιμοποιεί τους κωδικούς σε σειρά διαδικτυακών τοποθεσιών πληρωμής και σταδιακά φτάνει στην πηγή.

Το συγκλονιστικό στοιχείο είναι πως χρειάζονται μόνο μερικές προσπάθειες για να λυθεί το παζλ.

Οι περισσότερες πιστωτικές ισχύουν για 60 μήνες, άρα το να βρεις την ημερομηνία λήξης απαιτεί μόλις 60 προσπάθειες.
Ο κωδικός στο πίσω μέρος της κάρτας είναι λίγο πιο δύσκολος, αλλά όχι τόσο ώστε να σταματά τους χάκερ. Χρειάζονται περί τις 1000 προσπάθειες για να ανακαλυφθεί.

«Αν μοιράσεις την προσπάθεια σε 1000 ιστοσελίδες ένας κωδικός θα βρεθεί μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα».

Σύμφωνα με τον Dr. Martin Emms, έναν από τους συγγραφείς της έκθεσης, δεν υπάρχει τρόπος να προστατευτεί κάποιος πλήρως από τις επιθέσεις, μόνο να κάνει βήματα μερικού ελέγχου του κινδύνου.

«Ο μόνος σίγουρος τρόπος για να μην σε χακάρουν είναι να βάλεις τα χρήματα του στο στρώμα», λέει ο ίδιος αστειευόμενος και τονίζει πως «δεν είναι κάτι που θα σύστηνα».

e-max.it: your social media marketing partner

  

 

 

giovani teliki

 

 kafes2

 night monimo