vasilakos2018

Προχωρά η μεταγραφική ενίσχυση της Αναγέννησης-«Ζωτικής» σημασίας τα διαρκείας

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Typography

Μπορεί οι αγωνιστικές υποχρεώσεις της Αναγέννησης να ξεκινούν αύριο για το θεσμό του Κυπέλλου της ΕΠΣΚ με αντίπαλο τον ΑΟ Μυρίνης, ωστόσο συνεχίζονται οι προσπάθειες για την ενίσχυση του υπάρχοντος ρόστερ.

Συγκεκριμένα όπως σας ενημέρωσε το www.karditsapress.gr στις προπονήσεις των «κιτρινόμαυρων» συμμετέχει ο Μάκης Πρίφτης, ο οποίος μέχρι τώρα αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις και αναμένεται να αποκτηθεί.

Την επόμενη εβδομάδα θα δοκιμαστούν ακόμα 2-3 παίκτες, οι οποίοι έχουν αγωνιστεί και κατά το παρελθόν στην Γ΄Εθνική, ενώ συνεχίζονται οι επαφές με ποδοσφαιριστές, που θα προσδώσουν ποιότητα και εμπειρία στο σύνολο του Γιάννη Ποντικά.

Ο τεχνικός διευθυντής της Αναγέννησης, Τάκης Δρόσος, «ξεψαχνίζει» την αγορά, ώστε να εντοπίσει ποδοσφαιριστές, οι οποίοι θα ενισχύσουν την ΑΣΑ.

Μέσα στην επόμενη εβδομάδα αναμένονται περισσότερες εξελίξεις. Θυμίζουμε πως οι ομάδες της Γ΄Εθνικής, έχουν το δικαίωμα να αποκτήσουν ποδοσφαιριστές μέχρι τις 31 Οκτωβρίου.

Στόχος πάντως των ανθρώπων της Διοικούσας Επιτροπής και του προπονητικού τιμ είναι να έχουν συμπληρώσει το μεγαλύτερο μέρος του ρόστερ μέχρι την έναρξη του πρωταθλήματος, το οποίο αρχίζει στις 30 Σεπτεμβρίου, με την Αναγέννηση να ταξιδεύει στον Αλμυρό για να αντιμετωπίσει την τοπική ομάδα.

«Ζωτικής» σημασίας η πώληση των διαρκείας

Όπως έχει τονιστεί επανειλημμένα από τους ανθρώπους που ανέλαβαν να «τρέξουν» την Αναγέννηση σε αυτή τη δύσκολη περίοδο της ιστορίας της, η στήριξη του φίλαθλου κόσμου είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητη.

Από τη στιγμή που δεν εμφανίστηκε κάποιος να αναλάβει την ομάδα, τότε θα πρέπει να πορευθεί με τις δικές της δυνάμεις, που δεν είναι άλλες από τον κόσμο της.

Η πώληση των εισιτηρίων διαρκείας συνεχίζεται και η ανταπόκριση του κόσμου θα κρίνει και το μέλλον της Αναγέννησης.

Ελπίδα όλων είναι να στηριχθεί η ομάδα και να παραμείνει στο προσκήνιο, ώστε κάποια στιγμή να επιστρέψει εκεί που πραγματικά ανήκει.

e-max.it: your social media marketing partner

 

  

 kafes2

 giovani teliki

  karla teliko