ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Το χρυσάφι του Champions League

ΣΤΟΙΧΗΜΑ
Typography

Προτείνει ο «ΒΑΥΑΡΟΣ»

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, γίνεται συνέχεια λόγος για τους «χρυσοφόρους» ομίλους του ChampionsLeague. Για τα χρήματα που κερδίζουν οι ομάδες που μετέχουν στους ομίλους της κορυφαίας διασυλλογικής ποδοσφαιρικής διοργάνωσης όλου του πλανήτη. Το ChampionsLeague είναι αδιαμφησβήτητα το «Νούμερο 1» προϊόν της UEFA, η βιτρίνα της Ευρωπαϊκής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας.
Από πού προέρχονται, όμως, όλα αυτά τα χρήματα; Δύο είναι οι ανεξάντλητες πηγές του χρυσορυχείου της UEFA. Η πρώτη είναι τα τηλεοπτικά δικαιώματα και οι δεύτερη είναι οι χορηγοί. Τα τηλεοπτικά αυξάνονται σταθερά, αφενός διότι το ενδιαφέρον του υφιστάμενου τηλεοπτικού κοινού αυξάνεται, αφετέρου διότι η UEFA επιχειρεί συνέχεια ανοίγματα σε νέες αγορές, όπως η Ασία και η Αμερική. Πριν λίγες ημέρες ανακοινώθηκε ότι επιλεγμένοι αγώνες του ChampionsLeague θα μεταδίδονται στις ΗΠΑ και μέσω livestream στο Facebook.
Διαρκώς αυξητική τάση διαγράφουν τα έσοδα από χορηγίες. Και όχι τυχαία. Το ChampionsLeague είναι το μοναδικό τηλεοπτικό προϊόν στον πλανήτη που μπαίνει σε τόσα εκατομμύρια σπίτια, την ίδια ώρα, σε τόσες πολλές χώρες. Δεν υπάρχει άλλος παρόμοιος τρόπος στον κόσμο για μια εταιρεία που να φέρει ένα προϊόν της μπροστά από τόσα εκατομμύρια ζευγάρια μάτια, ταυτόχρονα, σε τόσες πολλές χώρες. Ας πούμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία που είναι χορηγός εταιρεία της διοργάνωσης λανσάρει ένα νέο μοντέλο αυτοκινήτου. Διαφημίζοντάς το μέσω του ChampionsLeague, φτάνει σε τόσο κόσμο, σε τόσες χώρες, ταυτόχρονα. Εάν επιχειρούσε να αγοράσει αυτό τον τηλεοπτικό χρόνο, σε όλες αυτές τις χώρες, δεν θα έφτανε ούτε ολόκληρο το μπάτζετ της χρονιάς.
Και δεν είναι μόνο οι πινακίδες περιμετρικά του αγωνιστικού χώρου και πίσω από παίκτες και προπονητές, όταν κάνουν δηλώσεις. Είναι πλέον η διαφήμιση μέσω των socialmedia. Αλλά και οι τηλεοπτικές διαφημίσεις που είναι «δεμένες» με το προϊόν. Θα έχετε δει, τόσο στη διάρκεια της μετάδοσης, όσο και στην προαγγελία μέρες πριν ότι «τον αγώνα προσφέρει η Χ εταιρεία ή το Ψ προϊόν». Για αυτές τις διαφημίσεις το κανάλι όχι μόνο δεν πληρώνεται, αλλά πληρώνει κιόλας στην UEFA (η οποία ήδη τις έχει πουλήσει στους χορηγούς ως μέρος του πακέτου) και είναι υποχρεωμένο να τις προβάλει. Η UEFA πέτυχε να κάνει το ChampionsLeague το κορυφαίο τηλεοπτικό προϊόν παγκοσμίως, έχει δημιουργήσει τεράστια ζήτηση γύρο από αυτό, έτσι είναι σε θέση να βάζει εκείνη τους όρους του παιχνιδιού.
Πλέον ο τελικός του ChampionsLeague με 159.000.000 τηλεθεατές είναι το Νο1 αθλητικό γεγονός σε τηλεθέαση παγκοσμίως, αφήνοντας το αμερικανικό Super Bowl στα 141.000.000 τηλεθεατές. Τρίτο είναι το τελευταίο GrandPrix της χρονιάς στην F1 (88 εκατ.) και ακολουθεί ο τελικός του Europa League με 60.000.000 τηλεθεατές. Το Europa League οδεύει σταθερά στα χνάρια του ChampionsLeague, διαγράφοντας αυξήσεις κάθε χρόνο. Βεβαίως ένα από τα σημαντικότερα «μυστικά» της επιτυχίας για την UEFA είναι το διαρκές άνοιγμα σε νέες αγορές, τακτική που ακολουθεί τόσο το NBA όσο και η EuroLeague.
Στο σημερινό κουπόνι του ΟΠΑΠ κάνει πρεμιέρα η PremierLeague, ίσως το καλύτερο πρωτάθλημα του κόσμου. Καλή επιτυχία σε ό,τι επιλέξετε.
Οι κολώνες
1. 2481. Τσέλσι–Μπέρνλι 1 (1,15)
2. 1023. Τράνμιρ - ΣάτονΓιουν. 1 (1,50)
3. 2483. Μπράιτον - ΜάντσεστερΣίτι 2 (1,25)
4. 910. Χεράκλες–Αγιαξ 2 (1,35)
5. 1121. Σαμπντόρια – Φότζια 1 (1,25)
6. 1135. Τορόντο –Πόρτλαντ 1 (1,55)
Τα σταυρώματα
1. 998. Σοσό–ΛανςΧ (2,85)
2. 1034. Γουόλσολ–Oλνταμ Χ (2,90)
3. 1070. Ντανφέρμλιν–Ινβερνές Χ (3,05)
4. 1044. Πορτ Βέιλ –Γουίκομ Χ (2,95)
5. 1047. Μπάρνσλεϊ–Ιπσουϊτς Χ (3,00)
6. 1082. Μορεϊρένσε–Φεϊρενσε Χ (2,80)
7. 1130. Μποαβίστα - ΡιοΑβε Χ (2,75)
8. 1143. Πατσούκα–Τίγκρες Χ (2,95)
Μπαμ και Μπουμ
1. 1049. Μπρέντφορντ–Νότιγχαμ Χ (3,45), 2 (3,90)
2. 1050. Κάρντιφ - Αστον Βίλα 2 (2,70)
3. 1017. Ντόβερ–Ρέξαμ Χ (3,15), 2 (3,05)
4. 1080. ΤΣΣΚΑ Μόσχας - Σπάρτακ Μ. Χ (3,10), 2 (2,60)
Από ημίχρονο
1. 1052.Χαλ –Μπέρτον 1/1 (2,25)
2. 1102. Μπελενένσες–Μαρίτιμο 2/Χ (16,50)
3. 909. Τουλούζ–Μονπελιέ 1/Χ (15,00)
4. 1134. Κερετάρο–Μονάρκας 1/Χ (15,50)
5. 1140. Ντάλας – Κολοράντο 1/1 (2,12)
Πολλά με λίγα
1. 1026. Μπλάκπουλ - Μίλτον Κ. ΝτονςOVER 2,5 (1,90)
2. 1027. Μπρίστολ Ρόβ. –Πίτερμπoρο OVER 2,5 (1,65)
3. 1059. Εϊρ–ΦόρφαρOVER 2,5 (1,50)
4. 904. Αϊντχόρφεν – Αλκμάαρ OVER 2,5 (1,35)
5. 2472. Εβερτον–Στόουκ OVER 2,5 (1,75)
6. 1138. Νέα Υόρκη – Ορλάντο OVER 2,5 (1,50)
7. 1141. Νιου Ινγκλαντ– Βανκούβερ OVER 2,5 (1,50)
8. 1115. Κάλιαρι – Παλέρμο OVER 2,5 (1,85)
Έγινε συνήθεια
1. 1033. Ρόδεραμ–Σάουθεντ 2 (2,65)
2. 1030. Οξφορντ–Πόρτσμουθ Χ (2,95), 2 (2,65)
3. 1045. Σουίντον–Εξετερ Χ (3,05)
4. 1036. Κέμπριτζ–Καρλάιλ 1 (2,02), Χ (3,15)
5. 905. Φένλο - Σπάρτα Ρ. 1 (2,15), Χ (3,10)
6. 1094. Μίντλεσμπρο - ΣέφιλντΓιουν. 1 (1,80), Χ (3,10)

e-max.it: your social media marketing partner

perif new

Mail Attachment 1

Sign up via our free email subscription service to receive notifications when new information is available.